Hälsoprofil, det ni!

Jag sa ju att jag är på gång, blogga tre kvällar i rad hör inte till vanligheterna!

Idag på jobbet så gjorde jag en Hälsoprofil, cyklade 10 min på träningscykel samtidigt som de tog pulsen, mätte skelettet o pratade lite om hur man mådde och så. Plus att de tog blodprov och kollade blodvärde, socker och kolesterol. Konditionen var kass (men det visste jag redan), skelettet vägde typ 8 kg så jag hade visst ett fint skelett, och värdena var bra. Det hon inte fick ihop var att jag hade dålig kondis men att jag nästan väger för lite, haha. Ett kilo under "okej" värde, trodde faktiskt att jag vägde mer än vad jag gör. Fast tror nästan att det är bättre så istället för att det ska vara tvärt om.

Tog mig faktiskt en promenix idag på lunchen, + en liten en när jag gick till Prix och lämnade tillbaka ett paket + köpte glass och tidning. Jag menar, väger man för lite så är det ju bara bra att äta glass:D
Har inte smakat den här innan, så jag hoppas att den är god
Unnade mig en tidning också, var längesen jag köpte en "tjejtidning" nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0