Nalle påväg

Vad ska man säga? Bloggen svämmar väl inte över av kreativa inlägg direkt, men jag har varit för oinspirerad o trött för att blogga de senaste dagarna. Sommartiden tar knäcken av mig tror jag, har fortfarande inte tagit igen de timmars sömn som jag förlorade i söndags natt (inte trött på kvällen så somnade på tok för sent, klev upp vid halv 6 men eftersom kroppen var inställd på vintertid så var ju klockan bara halv 5 egentligen). Hah:P

Och nu, en applåd till mig! Jag har äntligen tagit mig i kragen och beställt hem en telefon. Jag hoppas att den kommer så att jag kan hämta den på fredag. Tack K! Bild och info om vilken telefon det blir kommer sen när jag har fått den.


Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Woho! Vad nice :) jag är supernyfiken på hur den ser ut! ^^ Puss&Kram

2009-04-01 @ 12:11:05
Postat av: Johanna

Frida; riktigt fin är den:D

2009-04-01 @ 20:46:57
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0