Kvällsmys; BJ och SSDL

Vilken kodad rubrik det blev;)

Hemma efter en vända på Prix (joo, det heter så, Prix), var dit en sväng och slogs med alla andra. Spillde inget onödigt blod dock, ehe. Handlade lövbiff (äre så det heter? Förstår inte varför men just för tillfället har jag svårt att komma ihåg vad alla köttsorter heter..äh, det lär väl vara en lövbiff vad jag kan förstå) tills ikväll, + glass! Åh mums, det blir en riktig myskväll ikväll.
B&J och Så ska det låta, avsnitt 4 av 12 ikväll så det gäller att hänga med innan det är slut. Ikväll medverkar Nina Söderquist och Kingen och de möter i motståndarlaget Lill Lindfors och Måns Zelmerlöw. Blir det katastrof eller Rock n' Roll? Det visar sig.



En cola slank med hem också, den med pingvinen, givetvis!

Kommentarer
Postat av: caroline

Tack! :D Känns jättebra! ^^



Hehe, men det är lugnt, måndag blir jättebra! :) Ha en trevlig helg. :)

2009-03-20 @ 16:56:23
URL: http://aci.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hej!

Tack för länkarna, men dem fungerade inte, dem hade blivit borttagna. Lika bra det kanske, annars hade jag väl inte kunnat äta mat heller kvackelmage som jag har :P

2009-03-20 @ 18:09:06
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0