70 mil avverkade

70 mil tur och retur, det är vad vi har åkt idag. Nästan ända ner till Örebro. Galna vi är, och alla mil bara för en skotermotor. Men ändå skönt att komma iväg på en liten roadtrip, se lite annat. Och så blev det ju lite mat på Donken också, provade på deras muffins och de var ju supergoda! Tänk att jag har missat dem såhär länge, men det är bara för att jag brukar äta paj;)

Känner sig rätt mör i både kropp, själ och huvud just nu, men har precis tagit ett litet bad och fräschat till mig lite så det känns liite bättre.
Ikväll blir det en kväll med grabbarna grus, de sitter i bastun just nu och blir fuller, själv så sitter jag och smuttar på en liten drink, tihi. Men jag känner att jag faktiskt var mer sugen på cola!


Självklart så hade jag kameran med på roadtrippen, men ni får nöja er med den här bilden sålänge!

En Tequila Rose i badet är bra för själen. Eller nåt. Försöker fortfarande lära mig att tycka om det.

Om man bara hade haft Vaniljvodka hemma, då hade det varit perfekt. Sourz apple, sprite, lime o is.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0