Höga klackar

Läste precis ut boken Höga klackar, skriven av Anna Maxted, och jag kan inte göra annat än att rekommendera den boken! Väldigt lättsam bok samtidigt som den tar upp ett viktigt ämne, jag fastnade på en gång.

"Natalie och Babs har varit vänner sedan barndomen. De har stått varandra så nära att ingen man kunnat komma emellan dem. Inte hittills.
Men nu ska Babs gifta sig och Natalie grips av panik. Vad händer egentligen när ens bästa vän lovar att vara någon annan evigt trogen? I bröllopsyran börjar Natalie, som alltid varit så behärskad, att tappa kontrollen. Hon träffar en mycket olämplig ny pojkvän, och snart får hon en massa trubbel - med sin chef, med sin bror, med sin mamma och med Babs.
Hela tiden blundar hon inför sanningen om sig själv, den sanning som endast en kär vän vågar uttala. "

Läs!

[Här får ni föreställa er att det finns en vacker bild, men jag orkar faktiskt inte ta fram kameran och dona med det nu:P]

Kommentarer
Postat av: caroliiine

Ja nu måste jag läsa den! :) Ja faktiskt nästan kul! :) Innebär pengar iallafall. Börjar dock inte ringa samtal förens nästa vecka men.. :)

2009-03-11 @ 22:27:22
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0