Torsdag

Och så är man på plats i Åsbo igen. Ska hjälpa mamma med håret snart och efter det blir det kanske sängen och en bok? Fast beror väl på hur trött jag är och hur lång tid det tar med färgningen.

Imorgon tar kusin studenten, så det blir ett besök utanför Slottegymnasiet o sen till Hennan för middag + fika. För jag förutsätter att vi får fika också, right?
Tittade precis vädret, och ser det ut att bli hyfsat väder imorgon ändå. I alla fall om man jämför med idag, för idag har det regnat.

Fick besök av två snygga bruttor igår kväll också, Linda o Annelen. Passade på att bjuda över dem på fika eftersom jag var i bakartagen.

Fördelen med datorn i Åsbo är att alla gamla bilder finns samlade här;

Annelen, stålkvinnan


Linda, och jag vet inte om vi vill veta vad hon har på huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0