Kick some ass

Dags att sparka igång dagen ytterligare tror jag bestämt. Åka till Ljusdal, handla och sen åka tillbaka hit igen. Det blir ett väldans åkande men det gör inget. Ska komma ihåg att hämta mitt bankkort hemma också, det funkade inte att logga in på internetbanken här. Beror nog på att jag misslyckades med att installera nånting vad det nu än var förut. Men måste allt pilla i mig någonting att äta innan jag åker, annars så svimmar jag nog efter vägen!

Nu lär jag få smisk, men lägger upp två bilder från våran studentvecka -04. Haha, vi hade grymt roligt den måndagen!

Maria, jag och Linda

Nej, det är inte Spice Girls även om man skulle kunna tro det ;) Annelen, Linda, Maria och längst fram, Linda igen

Jag gråter en smula över den kassa bildkvalitén, men det får vi visst leva med.

Kommentarer
Postat av: linda

ja visst hade vi =0) men som sagt smisk borde du få för att du lägger upp såna bilder =0)

2009-06-07 @ 16:10:39
Postat av: Johanna

Passa dig noga, för det kanske kommer upp fler snart;)

2009-06-07 @ 18:01:15
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: linda

haha nä men vad är detta för hot =0)

2009-06-10 @ 16:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0