Och så var måndagen snart slut

Nu har jag varit superduktig och fixat alla kort sen förra festfredan. Och det var inte några kort heller, 82 stycken blev det! Måste nog dela upp dem i några olika inlägg tror jag :)

Hallen börjar ta form nu i alla fall, har skruvat ihop skohyllan så ny är det bara hatthyllan kvar. Men det tar vi nog allt på onsdag. Imorgon kväll så ska vi nämligen till Åsbo och fira pappa eftersom han fyller år (och jag har namnsdag, icke att förglömma! :P ). Har slagit in hans present idag, tror han kommer bli nöjd minsann!



Kommentarer
Postat av: Mikaela

farligt att lägga upp en bild på godis^^

2009-07-20 @ 21:20:30
Postat av: Johanna

Ja jag vet, det är nästan så att jag blir sugen själv:D

2009-07-20 @ 21:27:57
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0