Fredag kväll; Let's Dance

Har just noterat att det är Let's Dance ikväll, varför hade jag fått för mig att det sänds på lördagar för? Ska nog ta och ordna lite gott och krypa ner i soffan och kolla på det, får se om Annelen gör mig sällskap eller inte.

Grymt dålig uppdatering i bloggen för tillfället, men jag blir lite småirriterad måste jag säga för de inlägg jag skriver verkar inte bli publicerade! Why? Hoppas att det fungerar som det ska snart i alla fall, jag blir ju inte mer motiverad av att blogga om det inte ens fungerar.



Lite Frida-inredning


Kommentarer
Postat av: Anonym

Meh! Det var då väl det värsta, har hon snokat!? :O



^^



Puss&kram

2009-01-23 @ 15:54:40
Postat av: Anonym

Haha, jaadu Frida, det var längesen det;)

2009-01-24 @ 14:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0