Corpse Bride och Mamma Mia!

För någon kväll sedan kollade jag och Kristian på Corpse Bride, skapad av Tim Burton. Bra och fullig/fin film. Och rolig var den också! Och animationerna var så läckra! Helt klart sevärd, Burton är kung:)



Blev ingen bowling för min del igår kväll, stannade hemma och kollade på Mamma Mia! istället. Hade inte sett den innan, och Kristians mamma lånade ut den till oss eftersom hon tyckte att vi skulle se den. Och vilken film sen! Förstår varför det är så många som sett den, och som sett den flera gånger. Jag tycker att filmen var som ett lyckopiller (inte för att jag ätit det någon gång, men som jag kan tänka mig att det känns efter att ha ätit ett i alla fall), lyckokänsla och fötterna svängde villigt med i varje sång. Och den är nog lite beroendeframkallande den filmen, för jag skulle lätt kunna se den ikväll igen. Får nog köpa ett eget ex tror jag så att jag kan kolla när jag vill.

Idag hade vi sådan tur att vi fick en tvättid, så jag håller på att tvätta för fullt. Skönt att få undan en del eftersom tvätthögen växt till ett ganska rejält berg.

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Mamma mia är underbar! sett den 2 ggr på bio:) extra stark känsla på bio kan jag tänka mig (inte sett den på vanlig tv). men min sambo tyckte bara den va pinsam, typiskt karlar, haha! kram

2009-01-26 @ 23:38:34
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0