LW, godis och kattmys

Det blev inget Let's Dance igår kväll, Lars Winnerbäck medverkade i ett program på 1:an kl 21 igår kväll så tittade på det istället. Han är så rolig, och det syntes att han verkligen var bekväm där han satt;) Programmet i sig var bra, det påminde om det där svenska programmet där en kvinnlig programledare sitter och pratar med kändisar...inte är det väl Malou som har det? Äh, jag har bara sett det en gång så jag kommer inte alls ihåg, programmet kanske inte alls är speciellt lika. Haha ojdå, djupa tankar såhär på morgonen märker jag.

Har inte bestämt mig för hur jag ska göra med Åsbo heller, det har ju snöat i snart ett dygn nu och det är inte alls säkert att Bengt har plogat. Får ringa och prata med mamma men tror jag väntar lite, hon kanske inte blir så glad om jag ringer vid den här tiden på hennes lediga dag.








Nu, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0