Presentregn

Det är sjukt vad tidigt jag och K vaknade idag! Halv åtta i morse slog vi upp våra ögon, Krisitan klev upp och duschade medans jag låg kvar i sängen och drog mig. Kan man kalla det att ligga och dra sig när klockan bara är halv åtta? Jag som hade hoppats på att få sova till halv nio i alla fall, men tji fick jag. Förstår inte varför vi vaknar så tidigt när vi väl får sova.

Nu har jag precis kommit tillbaka från systemet, vi var dit och handlade lite (tre cider o en öl, rätt öl den här gången!) innan K åkte till Ramsjö.
Usch, idag har jag lite saker att göra. Är väl tänkt att det ska bli någon form av fest här ikväll så jag ska städa, fixa lite småsaker, duscha, ordna musik, diska det lilla som finns...Jag lär ju ha att göra i alla fall!

Mina presenter, me like! Tack så jättemycket!

En fin bukett blommor (fick några krukväxter också..6 stycken)
En snygg tröja med annorlunda (coola) ärmar!
Ett armband som jag kan ha mina TS-berlocker på
Presentkort på Kardemumma, mer Cult kanske?
Gossip Girl, första säsongen! Yey!
Bakbok, det fanns mycket som såg gott ut kan jag lova!
En till bakbok, en säsongsbetonad; sommar, jul, påsk. Måste skaffa hylla till köket så att jag kan ha alla böckerna framme!

Och så fick jag lite pengar också, perfekt inför Sundsvalls-resan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0