Fredagsfin

Ajdå, inte bra. Dåålig uppdatering. Men vad göra? Hade man en bärbar dator skulle inläggen bara regna (hrm) in, ska vi göra slag i saken kanske?

Och idag är det fredag, så jag skriver väl som jag alltid brukar skriva; äntligen helg! Jobbade bara till 12:30 idag också, så det känns lite extra lyxigt sådär. Och inte nog med det. Jag har varit och klippt mig och jag blev så fin i håret. Nu har jag faktiskt gjort lite förändring för en gångs skull. Hon som klippte mig var superbra, jättegullig. Men sen så plattade hon mitt hår (eller ja  hon använde en sån där rullborste) och jag tänkte; neeej! inte rakt! (jag är en av få lockiga som uppskattar sina lockar tror jag) Men fasen, det blev bra. Så jag är glad ändå:)

Vad göra ikväll? LA ink kl 23 i alla fall, ska se!

Doftpåse inhanndlad förra helgen på Kardemumma, nu luktar det gott i hallen (inte för att det luktade illa eller så tidigare heller).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0