Schlageryra

Imorgon är det som sagt (och som säkert ingen har missat) dags för första deltävlingen till Melodifestivalen, och jag hade då planerat att sitta nersjunken i soffan och titta. Det är ju roligt att titta även om inte låtarna är bra. Då får man ju något att klaga över i alla fall;)

Tävlingen imorgon går av stapel i Göteborg, och såhär ser startfältet ut:
1. Nina Söderquist - Tick tock
2. Jonathan Fagerlund - Welcome to my Life
3. Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus
4. Scotts - Jag tror på oss
5. Emilia - You're my world
6. Alcazar - Stay the night
7. Caroline af Ugglas - Snälla, snälla
8. Marie Serneholt - Disconnect me

För övrigt så håller jag på att baka såhär på kvällskvisten, och det luktar riktigt gott i lägenheten måste jag säga! Får väl se om det smakar lika gott som det luktar, det vet man aldrig:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0