Paus

Så skönt, slutade 12:30 fån jobbet idag, lovely! Har varit och ätit lunch med Kristian på kina och nu är jag hemma och bara tar det lugnt. Ska bege mig till Prix och handla lite sen men jag ska nog allt slappa lite till först.

Ikväll ser det ut att bli en lugn hemmakväll. Kristian ska åka till Ramsjö så jag och katterna får roa oss själva. Blir väl till att titta på Let's Dance (går nog mest på rutin att jag tittar på det känns det som, för det är ju inte så att jag känner att jag måste se det) och efter det Samantha och LA Ink. Och imorgon får vi se vart vindarna bär...det är i alla fall den första deltävligen i Melodifestivalen, kan tänka mig att Linda är laddad till tusen!

Dags att köpa lite mer glass snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0