Försvunna kakor och studsande hormoner

Nu ska jag nog minsann göra iordning lite te (grönt te, mandarin kanske? mm, det smakar bra!), + Maryland cookie (vart har Safari-kakorna tagit vägen? Ni vet de där i orange plastförpackning? Finns de fortfarande på Ica månne, för på Prix finns de då inte...) och en liten god dammsugare. Måste ju festa till det lite såhär på tisdagskvällen, hur ska man annars orka med resten av veckan?
Förövrigt så har jag varit sugen på en semla i några dagar nu. Finess-semla.

Vidar kastrerades förresten idag, så nu hoppas vi på att han lugnar ner sig lite, han är så högljudd. Men han har inte förstått än att han är kastrerad, men det kommer. Hoppas hormonerna dunstar fortast möjligt.

Bilden är tagen i slutet av augisti -08, och jag tror minsann att det var K som tog bilden. Trötta missar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Läste "fitness-semla", tror det skulle bli en storsäljare....



Ang. grönt te måste jag säga att jag köper på www.gronateimporten.se verkligen gott!



Kram

2009-02-04 @ 00:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0