Snart har vi tomtar i sängen

Då var det dags för ännu en tvätt-kväll. Tycker inte att det var längesen jag tvättade sist, men berget av tvätt har ju växt i alla fall. Vilket iofs är bra, annars så skulle det tyda på att vi aldrig byter kläder;)

Även fast jag har en hel del julklappar kvar att köpa så känner jag mig ganska lugn, ingen julstress här inte. Men det kanske är så att jag ännu inte fattat hur kort tid det är kvar? Jobbar bara i 12(!) dagar till, sen är det julafton och ledighet som väntar, så skönt det ska bli! Tråkigt bara att Kristian jobbar mellandagarna och nyårsafton. Men på kvällen är han ledig i alla fall.

Nej, nu ska jag julklapps-surfa lite!


Kommentarer
Postat av: J e n [ foto, inredning & katter]

Haha okeeej det är SÅ det ligger till =) Då gäller det väl att banta jan-nov då ;)

Kram

2009-12-08 @ 14:54:07
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vart åt ni kinamat nånstans? Nya eller gamla stället? =)

2009-12-09 @ 10:16:13
URL: http://aci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0