JVM

Nu börjar det snart bli dags att sätta sig i soffan och kolla på JVM (junior-VM u know), ögonlocken kommer väl börja klibba ihop efter tre minuter men man kan ju alltid testa! Och hur K ska orka kliva upp imorgon bitti det förstår jag inte alls..själv så är jag leeedig från jobbet och det är så skönt! Men även om jag inte hade varit ledig så hade jag varit hemma, eftersom det är karantän-bud på mig. Huh.

Fick förresten fina tröjor från mamma o pappa i julklapp, de testades idag o alla var super! Men nu måste vi ha en större garderob, den svämmar över! Ska försöka komma på en lösning imorgon eftersom K pickade hål på min lilla idé som jag hade igår. Och okej, den kanske inte var så bra som jag först tyckte. Dude.

Kristian har förresten lovat att vi ska göra en sak tillsammans, wiie! Åka nånstans månne? Me happy!:)

Mammapynt

You've gotta love it - luktar supergott!

Nu; tv och en eller två ostbollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0