Hur kan det bli fullt på en ö?

Vad gör man om det blir fullt på Torön och de slutar släppa in folk? Man får regn i håret (så nu känns det faktiskt lite halvlent, mitt hår som annars känns som hästtagel), åker hem, konstaterar att man har sparat in 100 spänn (som man givetvis kan lägga på annat, en bok kanske? Nummer 3?), äter ett kinder-ägg och inser att leksakerna som man får är alldeles för komplicerade (eller felkonstruerade? Nåt av det i alla fall, för min zebra flyger då inte), hoppar i en Hello Kitty-mysdress , känner för sjuttielfte gången att det var skönt att man inte drack något ikväll förutom Loka (skogsbär, så god!), funderar på att värma sig med en kopp te och en filt i soffan framför till exempel Sex and the City.

Det var en trevlig kväll ändå, och bilder kommer kan jag lova! Jag skrattade så att tårarna nästan rann där ett tag! Jag är glad att jag har så tokiga vänner:)

Bärblandning från Åsbo-trädgården
Jag igår, påväg till Annelen

Kommentarer
Postat av: Matilda

Auuuww söta katter du har, är det maine cain rasen? eller vad den nu heter :)

2009-08-16 @ 00:44:55
URL: http://strandharen.blogg.se/
Postat av: jonsson

haha näe du de korten tycker jag att vi ska behålla som en hemlis =0)

2009-08-16 @ 10:35:52
Postat av: Johanna

Jonsson: En hemlis? Absolut inte, vi måste ju dela med oss av våra bravader!:D

2009-08-16 @ 14:30:21
URL: http://johannaperssons.blogg.se/
Postat av: Annelen

haha ja vad ska man säga, man måste juh bjuda på sig själv =)

2009-08-16 @ 14:41:02
Postat av: Lillstrumpa

Du hade hello kitty tröjan jue! Mys värre :D

2009-08-21 @ 22:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0