Måndag den tionde augusti

Idag var en ganska tråkig dag på jobbet, men lite roande också. Förstår inte hur människor kan köpa saker av vissa telefonförsäljare som ringer. Jag skulle inte köpa någonting av dem som jag har lyssnat på idag, men det är kanske för att man sitter mitt i och har alla fakta. Vad vet jag. Det är lite roande i alla fall. Förutom när de ringer till äldre människor, det gillas inte.

Hur ska kvällen tillbringas? Vet inte, låg i soffan tidigare och läste en bok men jag blev så fruktansvärt trött så fick så lov att sätta mig här istället. Skulle vilja uppta läsandet igen för boken är så bra! Men vi kanske ska satsa på en film istället så kan jag läsa alldeles innan jag ska sova istället.

Kommentarer
Postat av: Madde

Läs boken "om jag kunde drömma" det är ju twilight, håller på o lyssnar på den nu. Tänkte att jag tycker ju om filmen så då borde jag ju älska boken :) Torön i helgen??

2009-08-12 @ 20:12:06
URL: http://cochise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0