Dagens shopping

Hann med lite shopping idag också när jag och Kristian tog en tur, + en tidning med medföljande nagellack + nackellack från Parfymshopen i samma sväng som jag fikade med Annelen. Inte illa.
Annelen och jag ska åka till Linda vid halv sju-tiden ikväll, vi ska eventuellt plocka upp Maria också. Hon är svår att få tag på den rackarn, tur att man kan ringa på hemnumret om det skulle krisa till sig!

Nu måste jag nog gå igenom min garderob och titta om jag har någonting att sätta på mig ikväll, risken finns att tvättkorgen är betydligt mer välfylld än vad garderoben är just nu. Djupdykning med andra ord. Men jag har ju fint lack att måla naglarna med i alla fall, alltid något.

Doftpåse, till hallen
Två skålar från Kardemumma


Nagellacket från Parfymshopen lyckades jag inte fånga på bild, men det kommer från Depend, lila.

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Då önskar jag dig en riktigt trevlig kväll! :) Själv tänkte jag hinna med att se en eller två tjejfilmer inatt när C jobbar. Har fixat hem både Bröllopsduellen och En shopoholics bekännelser. Lika sugen på båda ;) Laddat med chips o dip oxå ;)

Ha det bra! Kramkram

2009-08-15 @ 21:06:30
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: sanne

Vill du få mer besökare till din blogg?



bli medlem - http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=sannedinesen

2009-08-15 @ 23:37:29
URL: http://sannedinesen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0