Bion har slagit upp portarna

Nu är det nedförsbacke mot helgen, skönt! Veckodagarna rullar på ganska fort även fast det inte känns som så när man är mitt upp i. Har däremot inte så mycket att berätta eftersom att det känns som att det mest är jobb,jobb,jobb.

Jo, förresten! Bion har ju öppnat igen (inte många fler ställen än Ljusdal som det är stängt över sommaren skulle jag tro..) och nu mina vänner är det bio-time!
* Ice Age 3 - det våras för dinosaurierna visas 22-23/8 och 29-30/8
* Sommaren med Göran visas 22/8 - 2/9

De visas även Transformers - De besegrades hämnd men den går sista dagen idag, och sen Harry Potter och halvblodsprinsen men jag har inte sett alla de andra filmerna. Bara läst böckerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0