Roadtrip i bilder

På onsdag blir det nog kafferep med tjejerna, om inte planerna går helt i stöpet vill säga. Äntligen någon att bjuda på lite fikabröd, undrar vad man ska baka? En kladdkaka kanske?:D

Här kommer bliderna från roadtripen som jag, Kristian och Martin gjorde för ett antal veckor sedan. Vet inte hur länge sen det var, men det var samma lördag som Robinson började om det hjälper.
Måste bara poängtera innan jag lägger upp bilderna att jag inte direkt lagt ner någon kärlek på dem. De ser för j*vliga ut, men jag struntar i det just nu. Ni får i alla fall se lite av våran 50-60 mils resa.

K, the driver
Riktigt tråkigt väder hade vi
Martin gps:ar







Jag tror inte att jag har sett ett lila hus förut..
Färdkost!
Någon som smakat? God faktiskt
Skogsvägar
Martin blev åksjuk och fick sitta fram tillslut. Det krävdes dock övertalning




Kommentarer
Postat av: jonsson

men hörre ni har ni varit till falun utan att hälsa på mig vad är det för stil =)

2009-04-20 @ 16:38:34
Postat av: Johanna

Jonsson; Joo, vi var ju det:P Men vi var bara på genomresa, stannade och åt mat bara. Och nån mer resa dit lär det väl inte hinna bli innan du flyttar därifrån:)

2009-04-21 @ 14:09:00
URL: http://johannaperssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0