Semester

Lite bitter är jag allt, för jag fick semester, gissa när? Vecka 24-26 såklart. Veckan 24 har jag inte ens sökt så den tänker jag inte vara ledig tror jag, så det blir två veckors ledighet för mig i sommar. Men det är trots allt min allra första riktiga semester, så lite glad bör jag väl allt vara. Känns dock tråkigt att vara ledig när ingen annan är det.
Blir till att söka en semestervecka i september eller nåt, bara för att. Eller kanske inte bara för att heller;)

Det ska bli skönt med fyra dagars ledighet nu i påsk i alla fall, även fast jag inte har någonting planerat. Ska försöka åka till Åsbo nån dag med katterna i alla fall så att de får vara ute på altanen lite. Och träffa tjejerna nån kväll hoppas jag på, ja, dom som är kvar. Linda åker till Egypten och Maria till Örebro. Linda J kommer hemöver i alla fall, och Annelen håller sig på hemmaplan. Får väl se vad vi kan koka ihop.

Det är rena kattsamligen vid datorn nu så det känns som att jag knappt får plats. Vidar ligger alldeles framför skärmen och Freja lite på sidan om. Ja jag säger då det, dom är allt bra sällskapliga våra missar:)


Nån dag förra veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0