Pigg och fräsch?

Den som är pigg och fräsch idag räcker upp en hand. Jag är! Riktigt skönt är det måste jag säga. Blev en lugn långfredag för våran del, mat i Åsbo (grillat, mums!) och sen hemmakväll med Så ska det låta och One Tree Hill.

Tittade på min deklaration igår och fick den glada överraskningen att jag inte alls behöver betala tillbaka någonting, jag får någon krona tillbaka till och med. Inte många, men några:) Och jag som var bergsäker på att jag skulle få betala tillbaka flera tusen.

Nu; frukost
Sen; ut i solen, gå på systemet. Undrar om Finess har öppet idag?

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Ja den var faktiskt väldigt lik! Vart köpte ni den nånstans? Vet du om det finns fler grå nyanser än den ni har?

kram

2009-04-12 @ 16:53:44
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0