Honey

Nää, jag har gått och fått ont i halsen, inte alls roligt. Vill inte bli sjuk, och om något så vill jag då absolut inte bli sjuk nu till helgen. Botar halsen med detta sålänge;
+ Att Kristian håller på att ordna te-vatten till mig nu. Glass är ju bra för halsen också, kanske måste äta lite sån sen också? Hah.

För övrigt så snöade det idag igen, jag vill inte ha mer snö nu! Men det brukar ju alltid komma en dämp i maj också så det är väl bara att förbereda sig på det antar jag. Oj, positiva klubben, jag brukar inte alltid vara såhär negativ;)

Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Snö i MAJ? Bor du sååå långt upp? ;)

2009-04-22 @ 01:04:38
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0