En onsdag mitt i veckan

Hemma från jobbet idag också, men imorgon tror jag bestämt att jag får så lov att vara tillräckligt frisk för att gå! Kommer nog inte kunna sitta i telefon men någon annat administrativt kanske finns att göra. 

Några bilder från idag kanske? Händer ju inte så mycket eftersom jag sitter inne hela dagarna.
Frukosten idag, vad är man för en bloggare om man inte visar vad man äter?

Och titta! En smooothiie, bloggstatus så det bara smäller om det! (Psst, Frida! Något som häxan Sara skulle ha kunnat sagt kanske? Status-pojkvänner o allt vad det var?:P)

Kommentarer
Postat av: Lillstrumpa

Haha, ja men precis! Sväljer du när du suger av en kille så får du status, och jag menar, vem vill inte ha status? ;D

2009-04-24 @ 17:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0