Dildoparty

Hade en riktigt rolig kväll hemma hos Madde S igår kväll. Där vankades det nämligen nachos vid 18-tiden (och Madde hade lagat mat till en hel armé minsann!) och efter det dildovisning. Det här var dildoparty nummer två för mig, och det var mycket roligare än det första. Vi skrattade,  smakade, klämde och kände på allt vi kom över. Ja, ni kan ju kanske tänka er, 10-11 tjejer på dildoparty är inte att leka med:P Tyvärr så glömde jag kameran hemma, så det blev inga bilder under kvällen.

Idag har vi haft en ganska lugn  hemmadag, jag har städat (om man nu kan kalla det att städa) här inne i datarummet eftersom vi fortfarande har tre flyttlådor här inne med saker i. En låda är redo för förrådet nu i alla fall, i de andra två är det papper o kablar o grejer så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. Det löser sig.

Påsk är det visst snart också, vad fort det går alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0