Tjejbesök och This will really surprise you!

Nu har tjejerna varit här och hälsat på. Jonsson hade inte sett Vidar tidigare, stortassen. Hon skulle visst komma hem nästa helg också (Nu är vi där igen, hemma där och hemma här, hemma överallt), kanske finns det tid över för något annat än bara flytt o att städa?
Kom in på ämnet nyår också, what to do, what to do? Vi känner allihopa att vi måste planera någonting om det ska hända nå't över huvud taget (okej att vi kanske är ute lite väl tidigt men annars kommer det definitivt bli pannkaka av det hela) men precis som vi sa så är det ingen som vill ha hemmafest. Dels för att man inte vill ha sitt hem nedgrisat (bjuder man sina närmaste så är det ju inga problem, de vet man ju hur de är så att säga. Men lite halvokänt folk är det värre med) och sen dels så försvinner inte folket vid 23-tiden på kvällen, utan de kanske rentav blir kvar tills på morgonen (något som Kristian och Jocke kan referera till månne?) Planering!

Det här överlämnade jag till Frida idag;





Påsen är köpt på Lagerhaus, liksom lite av innehållet.

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

hihi nää somnade sen så jag har fortfarande inte vänt tillbaka dygnet.. vilket väl är en av anledningarna till att jag tagit en bloggpaus nu (dock inte från kommentarerna såklart). Ska svara på dina snaaaaart.. haha, jag är sämst! :) kram kram

2008-11-25 @ 06:02:50
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0