Teamkväll

Då har man provat på att spela curling (heter det spela curling?) för första gången. Kan väl inte påstå att jag var superduktig på det, men det var roligt. Och kallt som bara den var det i curlinghallen, vet inte vad jag tänkte med när jag inte trodde att det skulle vara så kallt. Större än vad jag hade tänkt mig var det också. Man kanske kan sammanfatta det med att jag inte hade speciellt stor koll på curling. Fast jag har ju sett det på tv (vilken classiker, jag har ju sett det på tv).
Efter Bambi på hal is-syndromet (fast så illa var det faktiskt inte, även om det var en och annan som drog en vurpa) blev det mat på Michels. Kyckling med lime- och chilisås. Det blev en riktigt trevlig kväll måste jag säga.

Just nu sitter jag och kollar på Idol, missade ju det ikväll. Vet att Lars åkte ut, jag tycker att han var bra ikväll sångmässigt, men scennärvaron var väl inte riktigt hundra, och något lite mer avancerat än att bara stå rätt upp och ner och sjunga kunde han väl ha gjort.
Nu ska jag fortsätta kolla, Robin E är näste man till rakning.

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Fiiiin header!! :) kram

2008-11-08 @ 21:57:03
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0