Soffmys med K och popcorn

Om inte alltför länge är det dags för nästa avsnitt av Osyldigt dömd. Visas på tv4 med Mikael Persbrandt i spetsen. Det är det enda jag följer på tvn för tillfället, om man bortser från Idol. Jag och K hade inte tackat nej till lite fika till tv-tiden, men vad gör man om man inte har någon fika hemma (och inte hinner baka)? Jo, man poppar lite popcorn istället. Så det blir det ikväll, popcorn-mys!

Förresten så kom jag på någonting idag som jag hade tänkt blogga om, men nu är det som bortblåst. Det var väl inte så intressant då helt enkelt.

Snart dags att göra sig en kopp te, tror nästan att det är minusgrader här inne i lägenheten. Sitter invirad i en filt + har tofflor på mig, ändå så är det kallt. Men vi har faktiskt inte orkat säga till om det nu igen, värmen alltså, vi flyttar ju härifrån snart. Ska bli så skönt, men kommer nog allt att sakna våran lägenhet lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0