Gårdagen

Igår på dan blev det dels lite shopping, bland annat på Parfymshopen och ett inköp av farsdag-present. Sen gjorde jag ett oanmält besök i Åsbo också, de såg rätt förvånade ut när jag kom. Hade köpt med mig en smörkrans (?) från Finess eftersom Kristian och Jimmy skulle komma över en sväng och fika. (De gjorde Åsbo osäkert igår på sina fyrhjulingar).



Tittade såklart på några avsnitt av One Tree Hill på kvällen, det är ju så bra! Dröjer väl inte förens det är dags att köpa en till box.
Det var en ganska lugn dag ändå igår, även fast jag hade fullt upp. Jag och K gjorde egen kinamat också, biff med bambuskott. Gott blev det! Men av någon okänd anledning har kina stängt, varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0