En extra helg eller två i november?

Måste säga att det känns skönt att jag snart har tagit mig igenom den här jobb-veckan. Den har kännst så lång, och den har varit så seg! Absolut segaste veckan sedan jag började jobba i Arbrå.
Imorgon kväll blir det curling och sedan middag med teamet. Kommer nog bli intressant att prova på curling, lär nog se minst sagt roligt ut! Någon som vågar slå vad om hur många gånger jag kommer drutta på ändan? Tidig morgon imorgon också, börjar 07:30 så det blir till att kliva upp tiiidigt. Men det är ju fredag i alla fall, så jag överlever(:

Vi måste verkligen ta oss i kragen och börja ordna iordning inför flytten. Det är inte många veckor kvar alls nu, och med tanke på att jag kommer hem så sent nästan varje kväll hinner vi inte med så mycket på vardagarna. Så då är det på helgerna det gäller. Och de räcker inte alls till just nu.

I helgen hade jag tänkt försökt hinna med lite bakning i alla fall, och ett eller två besök i Åsbo. Och ett besök i Tallåsen för att undersöka om de har någon soffa och en säng till oss. Hoppas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0