Torsdag

Såhär skulle varje vecka se ut; jobba måndag, vara ledig tisdag och onsdag, jobba torsdag och fredag och sedan vara ledig på helgen! Så skönt! Och man skulle ju såklart tjäna lika mycket som när man jobbar måndag-fredag, vad annars?

Usch, nästa år (och det är snarare än vad det känns som det!) ska det testa nya jobbtider på jobbet. Det var några team som skulle vara testkaniner, och givetvis ingår jag i ett av dem. Varannan vecka jobbar vi 07:45-18:15 på måndagar, och så jobbar vi 07:45-12:30 på fredagar. Fredagarna blir ju lyx, men måndagarna, hur ska jag klara av dem? På måndagar brukar det ju i regel ringa tokmycket och man blir ju trött i huvudet av att jobba vanlig tid. Får väl se om man överlever eller inte.

Har beslutsångest just nu. Vet inte om jag ska baka muffins, eller om jag ska göra lite julgodis. Eller om jag bara ska skita i det helt och hållet kanske? Känner att jag är ganska trött så det kanske blir mest bara fel ändå.

Kristian kom hem vid halv 3-tiden inatt i alla fall, och då hade jag sovit någon timme. Men vaknade när han kom hem i alla fall, så hann pratas lite innan vi somnade. Blev skoterköp så nu blir det väl åka av i helgen kan jag tänka mig. Fast på lördag blir det nog en julklapps-tripp, måste försöka handla det sista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0