A new arrival

Dags att slänga in ett inlägg eller två innan det här året tar slut kanske?

Var på Prix (som jag tänker fortsätta säga, även om det heter Coop numera) för ca en timme sen och kånkade hem 2,5 (ja, den ena var inte riktigt fylld) kassar därifrån. Ni må tro att det var jobbigt att släpa hem dem! Men nu har jag fått min träning för idag så då kan jag mumsa i mig massa gott ikväll:D

Och nu hoppas jag verkligen att ikväll blir av, älskling mår lite illa men jag hoppas verkligen att det går över! Fy, på nyårsafton och allt. Om allt går som planerat så får vi finfrämmande av Martin och Cicci ikväll. Syster ska fira några hus härifrån så vem vet, hon kanske slinker över en sväng hon också?
Kvällen till ära tänkte jag bära en klänning, och det hör inte till vanligheterna!

Jepp, sådär såg jag ut på julafton, tröja från Gina och strumpbyxor från Indiska


Jag och Freja, myskatten

 Vidar roade sig med att leka med julgranskulor så fort han kom åt


Frida blev helt fast i The Sims, nån öde ö-grej


Poppy - the candyniiin

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Hihi, Bianca lekte oxå med julgranskulorna hihi :)

2009-01-08 @ 13:55:33
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0