Nästäppa och sprutande tårar

Bloggen har inte direkt varit prio ett under julen som ni kanske har märkt, har inte suttit någonting alls framför datorn faktiskt så det har sin förklaring.
Gått och blivit förkyld har jag gjort också, givetvis. Men det förstod jag, självklart blir jag sjuk under julen när jag är ledig och allt.

Vet inte vart jag ska börja berätta, men kan säga att jag och Frida spelade spel igår, och vi skrattade så mycket att vi nästan kissade på oss! Tårarna sprutade och jag vet inte allt. Roligt hade vi, men jag vet inte riktigt åt vad egentligen:D
Tjejerna hade myskväll igår (om det nu blev så?) och spelade spel o grejer. Men jag orkade inte åka till Ljusdal igår kväll och sen tillbaka hit, sen var jag så trött också (kanske var det därför vi skrattade så mycket? Övertrötta?) så jag stannade här. Ska nog slå Annelen en signal sen o höra om de har något planerat inför helgen. Just! Fylla på telefonen, lika bra att göra det på studs annars så glömmer jag bort det!

Kommentarer
Postat av: Jennica med vit inredning

Jag är också sjuk o har varit det under julen :( Gick o la mig halv 10 på julafton, så himla trist! men bara ett år till nästa hihi ;) kram

2008-12-26 @ 21:09:09
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0