Mysig kväll

Vilken mysig kväll det har varit ikväll, och än är den inte över, så skönt. Linda och Annelen gick precis härifrån, vi har suttit och druckit glögg (med vaniljsmak, supergott!! och utan alkohol) och pratat. Umgås alldeles för lite med dem, det vet jag ju. Måste bli ändring på det!
Vi funderade på att kanske hitta på någonting på juldan. Dricka glögg, spela spel o bara umgås. Inte gå ut, det känner ingen av oss för. Får se hur det blir, det är ju en plan i alla fall.

Funderade starkt på om jag borde gå och duscha, så att jag slipper göra det imorgon bitti. Sen ska jag försöka leta fram en bra bok som jag kan börja läsa. Läste ut Hål i huvudet i morse, mycket bra! Och lättsam.







Fick inflyttningspresent från Annelen nu ikväll, tacktacktack! Bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0