Invigning, julbak och lucia

Bloggen är inte så aktiv för tillfället vilket som sagt beror på att vi just har flyttat. Har inte ställt upp datorn än, och inte vet vi om vi har fått internet till nya lägenheten än heller. Men det kommer.
Sov första natten i lägenheten igår (!) och vi kommer nog trivas. Katterna också. De hade fullt upp hela kvällen igår med alla lådor, nya rum och fönster att upptäcka. Sen sov de så gott i sängen på våra nya fluffiga täcken.

Har just letat reda på några goda julrecept. Mer info och bilder kommer när bakningen är genomförd!:)

Jag och Frida tog en sväng på köpingen igår och inhandlade några julklappar. Och även fast julen börjar närma sig känner jag inte någon brådska över alla julklappar som ska köpas. Det svåraste blir som vanligt lillebror, K får hjälpa mig att knäcka den nöten.
Idag har vi (jag, Kristian och Frida) varit på julmarknaden på Stene och tittat på lucia+köpt lussebullar med socker på! Mums, de är riktigt goda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0