Godare ikväll

Hm, konstigt, men glassen var faktiskt godare ikväll? Kan det bero på att den var halvt smält nu när jag åt den månne?




Får väl se om K väcker mig inatt när han kommer hem, han funderade nämligen på att smaka lite av glassen då (eftersom han tog sig en liten lur igår kväll när jag smakade på den). Han är påväg hem nu i alla fall, skönt!


Och såhär ser jag ut alldeles nu, skön tröja från hm o Hello Kitty- pyjamasshorts. Ska leta fram en bok nu som sagt, och krypa ner under flufftäcket och läsa några rader. Någon som tror att jag lyckas hålla mig vaken tills Kristian kommer hem? Kommer han inom en halvtimme är det lugnt, dröjer det längre ät det kört. Med andra ord, det är kört;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0